Program DAnA računovoĐA 2025

21. svibnja 2025., Hotel Antunović, Zagreb

Kongresna dvorana

8:30–9:00

Registracija sudionika i jutarnja kava

9:00–9:05

Uvodni pozdrav

Verica Jurković, direktorica Datalab HR d.o.o.

 

09:05 – 09:50

KEYNOTE

Računovođa 2.0: Komuniciraj jasno, surađuj pametno, razvijaj posao

Toni Milun, nagrađivani profesor matematike i financijski vloger, Milun savjetovanje d.o.o.

Na ovom predavanju fokusiramo se na tri ključne vještine suvremenog računovođe: jasnu komunikaciju s klijentima, suradnju s drugim strukama te proaktivno širenje djelatnosti kroz savjetodavne usluge. Kroz primjere i praktične alate, sudionici će dobiti konkretne ideje kako dodati vrijednost svom radu.

09:50 – 10:35

OKRUGLI STOL

Fiskalizacija 2.0 – Obaveza slanja eRačuna u B2B sektoru

Moderatorica: Silvija Hursa, CEO, Leadership Mindset

Gosti okruglog stola:

  • Mirela Relković – predsjednica Udruženja računovođa Hrvatske gospodarske komore i vlasnica Kontoar d.o.o.
  • Đurđica Mostarčić – predsjednica Sekcije računovođa Hrvatske obrtničke komore i vlasnica DUDI SPEED d.o.o.
  • Josip Kovačec – Chief Operating Officer, Elektronički računi d.o.o.
  • Helena Schmidt – Tax Partner, Deloitte d.o.o.

Vodeći stručnjaci iz područja računovodstva raspravljat će o  Fiskalizaciji 2.0. – nadolazećoj zakonskoj promjeni za B2B sektor. Od 1. siječnja 2026. svi poduzetnici u Republici Hrvatskoj bit će obvezni izdavati eRačune za sve transakcije. Ova reforma donosi niz promjena koje će značajno utjecati na svakodnevno poslovanje.

Tijekom okruglog stola, stručnjaci će podijeliti svoja iskustva i dati konkretne smjernice o tome kako se poduzetnici mogu najbolje pripremiti za Fiskalizaciju 2.0, koje su ključne prednosti digitalizacije u računovodstvu te kako novi sustav može pomoći u smanjenju administrativnog opterećenja i povećanju transparentnosti poslovanja. Raspravljat će se o izazovima i mogućnostima koje donosi nova regulativa, a sudionici će dobiti priliku čuti praktične savjete i odgovore na najvažnija pitanja:

  • tko su obveznici izdavanja i fiskalizacije eRačuna
  • koje su promjene u obvezi provedbe postupka fiskalizacije računa
  • što trebate znati o novom sustavu eIzvještavanje
  • koji porezni obrasci se ukidaju
  • koja su pravila i rokovi za čuvanje eRačuna
  • kako ispravno digitalizirati račune zaprimljene u papirnatom obliku.

10:35 – 10:50

Pauza

10:50 – 11:05

eRačun u sklopu Fiskalizacije 2.0

Ivan Tomljenović, ERP and DMS Channel Manager, Elektronički računi d.o.o.

Predavanje će se fokusirati na ključne aspekte razmjene i obrade eRačuna, kao dijela novog sustava Fiskalizacije 2.0. Saznat ćete kako eRačuni omogućuju automatizaciju poslovnih procesa, smanjuju administrativni teret te povećavaju transparentnost financijskih transakcija.

11:05 – 11:50

U susret fiskalizaciji 2.0  – Kako digitalizirati poslovanje

Juraj Omrčen i Marina Obradović, konzultanti i podrška, Datalab HR d.o.o. 

Predavanje će pružiti konkretne smjernice za prilagodbu novom sustavu fiskalizacije i optimizaciju poslovnih procesa. Prikazat ćemo konkretne primjere primjene sustava za upravljanje dokumentima (DMS), s naglaskom na eDokumentaciju, eRačune i eKnjiženje.

Sudionici će saznati kako elektroničko upravljanje dokumentima može olakšati arhiviranje, poboljšati transparentnost i smanjiti administrativno opterećenje. Također će se govoriti o automatizaciji poslovnih procesa i zadataka, čime se povećava produktivnost i omogućuje brže donošenje odluka.

11:50 – 12:35

PANTHEON – NOVOSTI I SAVJETI IZ PODRUČJA NOVAC

Sandra Pačić, konzultani i podrška, Datalab HR d.o.o. i Lorena Vede Tomišić, voditeljica podrške, Datalab HR d.o.o.

Predavanje donosi najvažnije promjene i unapređenja u financijskom modulu sustava PANTHEON. Predstavit ćemo novosti u obračunu PDV-a, kao i ključni savjeti za brže i učinkovitije upravljanje financijama.

Sudionici će dobiti konkretne preporuke za optimizaciju poslovnih procesa, poboljšanje likvidnosti i precizniju kontrolu financijskih tokova, što će im omogućiti lakšu prilagodbu novim regulatornim zahtjevima.

12:35 – 13:35

Ručak

13:35 – 14:20

Najčešće greške kod PDV prijava i kako ih izbjeći

Mateja Njirić, Senior Manager, Tax, Deloitte d.o.o.

Podnošenje PDV prijava može biti složen proces koji zahtijeva pažljivo praćenje zakonskih propisa i točnost u unosu podataka. U ovom predavanju analizirat ćemo najčešće greške koje se javljaju prilikom prijave PDV-a, njihove uzroke te praktične načine kako ih izbjeći. Kroz konkretne primjere i preporuke, sudionici će naučiti kako uspostaviti učinkovite kontrole i osigurati usklađenost s poreznim propisima.

14:20 – 15:05

PANTHEON – NOVOSTI I SAVJETI S PODRUČJA KADROVI

Nikola Filipec i Marina Obradović, konzultanti i podrška, Datalab HR d.o.o.

Predavanje donosi najnovije informacije i praktične primjere rada u modulu Kadrovi. Predstavit ćemo ključne novosti i poboljšanja u sustavu te kako ih najbolje iskoristiti u svakodnevnom radu.

Poseban naglasak bit će na Evidenciji radnog vremena i putnim nalozima, uz demonstraciju poslovnog procesa odobravanja putnih naloga. Sudionici će dobiti konkretne savjete za učinkovitije upravljanje kadrovskim procesima i optimizaciju administracije.

15:05 – 15:15

Pauza

15:15 – 15:45

Više od brojeva: Kako računovođe mogu unaprijediti poslovanje klijenata kroz analitiku i BI alate

Nikola Smolčić, direktor, Externalis Savjetovanje d.o.o.

Uloga računovođa odavno nadilazi samo vođenje financijskih knjiga – danas su ključni strateški partneri u donošenju poslovnih odluka. Ovo predavanje istražuje kako računovođe mogu koristiti analitiku i poslovnu inteligenciju (BI) alate za dublje razumijevanje financijskih podataka i pružanje vrijednih uvida svojim klijentima.

Kroz konkretne primjere i praktične savjete, sudionici će saznati kako analizirati financijske izvještaje, prepoznati obrasce poslovanja te predvidjeti trendove koji mogu utjecati na uspješnost poduzeća. Naglasak će biti na korištenju modernih BI alata koji omogućuju vizualizaciju podataka i automatizaciju izvještavanja, čime računovođe mogu brže i preciznije savjetovati svoje klijente.

15:45 – 16:00

ELEKTRONIČKE FINANCIJSKE MULTIKOMPENZACIJE – INOVATIVAN PUT DO BOLJE LIKVIDNOSTI

Matej Počivavšek, direktor, Kompenzator DFS d.o.o.

U dinamičnom poslovnom okruženju, likvidnost je od ključne važnosti, stoga rješenje poduzeća Kompenzator DFS pomaže optimizirati novčani tok, smanjiti rizike i uštedjeti vrijeme pri usklađivanju plaćanja. Pomoću automatizirane multikompenzacije, tvrtke mogu istovremeno podmiriti obveze bez stvarnog prijenosa novčanih sredstava, što omogućuje brže i sigurnije poslovanje.

16:00

Zaključak konferencije

*Organizator zadržava pravo promjene programa, predavača, satnice i strukture programa, cijene te ostalih aspekata događanja.

Zlatni pokrovitelj

Srebrni pokrovitelji

T Business